-
تاثیر چاشنیهای فروش بر روی افزایش فروش
پنجشنبه 25 اسفندماه سال 1390 04:07
جولیان کومینز، یکی از متخصصان سرشناس در حوزه چاشنیهای فروش، در پیشگفتار کتاب خود که به همین نام به چاپ رسیده است، عنوان میکند: "با وجود اهمیت بسیار زیاد چاشنیهای فروش در نظام ارتباطات یکپارچه بازاریابی شرکتها و نیز استفاده از این ابزار از سوی اغلب شرکتها در سراسر دنیا، هنوز ادبیات مکتوب این حوزه رشد درخور...
-
استفاده بلندمدت از چاشنی های فروش چه آثاری به دنبال دارد ؟
پنجشنبه 25 اسفندماه سال 1390 03:02
خاموشی پاسخ : مشتریان به علت اجرای طولانی مدت برنامه چاشنی فروش، احتمالا خرید از محصول را به زمان آتی منتقل می کنند و یا اساسا جذابیت جایزه یا ... تعیین شده کاهش می یابد و این با رسالت اصلی چاشنی های فروش که می گوید "همین الان بخر" مغایرت دارد. نمونه این اتفاق را در جوایز مواد غذایی نظیر رب گوجه فرنگی و ......
-
ضرورت وجود چاشنی های فروش در بازاریابی
پنجشنبه 25 اسفندماه سال 1390 02:55
دکتر محمدیان از هزاران محصول جدید که به بازار ارایه می شود بیش از 90 درصد از آنها در اولین سال ورود به بازار با شکست مواجه می گردد. دلیل اغلب این شکستها فقدان حمایتهای ترویجی از محصولات جدید به منظور تشویق مشتریان به آزمایش محصول می باشد. در ایران این شکستها از میزان بیشتری برخوردار است به این علت که رفتار مشتریان...
-
هدف از ارائه چاشنی های فروش چیست؟
یکشنبه 21 اسفندماه سال 1390 21:53
▪ایجاد ترجیحات نسبت به محصولات و خدمات شرکت در نزد مشتریان ▪تشویق و ترغیب مشتری برای خرید محصولات شرکت به جای رقبا ▪تغییر و تصحیح ادراک مشتری نسبت به ویژگیهای محصول ▪تشویق مشتری برای اتخاذ تصمیمات فوری در خرید محصول ▪آگاه کردن مشتری از محصولات جدید و شرایط سفارش آنها ▪پیشنهاد استفاده جدید از محصول آگاه کردن بازار از...
-
آمیخته ترویج/چاشنی های فروش
دوشنبه 15 اسفندماه سال 1390 16:28
آمیخته ترویج و تشویق شامل: تبلیغات،فروش حضوری،بازاریابی مستقیم،روابط عمومی و چاشنی های فروش است. چاشنی های فروش عبارت است از : «مجموعه ای از ابزارهای محرک متنوع و مختلف و اغلب کوتاه مدت که به منظور تحریک مصرف کنندگان یا خریداران تجاری به خرید سریع تر یا بیشتر کالاها یا خدمات مورد استفاده قرار می گیرد» در حالیکه...
-
آمیزه بازاریابی و تبلیغات
دوشنبه 15 اسفندماه سال 1390 16:24
کمتر کسی را در حوزه بازاریابی می شناسید که عناصر آمیزه بازاریابی را نداند و با محصول، قیمت، توزیع و ترویج که همان ( 4Ps (PRODUCT,PRICE,PLACE,PROMOTION است،بیگانه باشد. کمتر کسی را در حوزه ترویج و ارتباطات بازاریابی می شناسید که عناصر آمیزه ترویج را نداند وبا عواملی نظیر تبلیغات، فروش شخصی، عوامل ترویج فروش ( چاشنی ها...
-
مقدمه
دوشنبه 15 اسفندماه سال 1390 16:11
یکی از ابزارهای مهم ارتباطی در کسب و کار، تبلیغات است. موفقیت یا عدم موفقیت بسیاری از سازمانها و شرکتها نیز در گرو فعالیتهای تبلیغاتی آنها است. بطور ساده تبلیغ، راهی برای رساندن پیام به مخاطبان مورد نظر تعریف شده است. اما سوالی که مطرح میشود این است که چگونه باید تبلیغ کنیم تا به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنیم؟ برای...
-
به نام ا...!
دوشنبه 15 اسفندماه سال 1390 15:38
<<< آغاز می کنم و نشان میزنم به بلندی و نشان یگانه پرستیدنی شیفته شدنی که رحمت عامه اش شامل کل مخلوقات و رحمت خاصه اش شامل حال مومنین است>>>