ارایه نمونه های رایگان | sampling |
ارایه کوپن | couponing |
امتیازهای ویژه | premiums |
مسابقه ها وقرعه کشی ها | contests and sweepstakes |
بازپرداخت و استرداد وجه | refunds and rebates |
بسته های پاداش | bonus packs |
تخفیف قیمتی | price-off |
چند کالا به یک کالا | price packs |
برنامه های وفاداری | ferquency programs |
چاشنیهای فروش ویژه مشتریان بخشی از استراتژی کششی در حوزه ارتباطات بازاریابی محسوب میگردد. این گونه چاشنیها همراه با تبلیغات به منظور تشویق مصرفکنندگان به خرید مارکی خاص و ایجاد تقاضا برای آن به کار گرفته میشوند.
منبع: چاشنی های فروش/ دکتر محمدیان؛حسین منتی
از خوانندگان این پست خواهشمندم اگر چنانچه تجربه ی دریافت هدیه یا تخفیف ویژه از فروشگاهی را طبق جدول درج شده در فوق،دارند؛ در قسمت نظرات به اشتراک گذارند...
بسته بندی های زنده
در این دوره، نقش جذابیت های دیداری از همیشه بیشتر است. رنگ، شکل، بافت و حرکت، کلید جلب توجه مشتری خواهد بود. بسته بندی چیزی بیش از یک رسانه دو بعدی یا 3D برای انتقال اطلاعات خواهد بود؛ در این حوزه بسته بندی به عنوان یک ابزار زنده با تک تک مشتریان ارتباط برقرار خواهد کرد.در سال 2020 ،طراحی در بسته بندی به کاغذ الکترونیکی روی خواهد آورد که انعطاف پذیر بوده و متناسب با نیازهای مشتریان تغییر شکل می دهد. بسته بندی ها تصاویر، فیلم های ویدیویی، طرح های گرافیکی متحرک، دستورالعمل های تعاملی و ابزارهای دیگری با رزولوشن بالا را نشان خواهند داد. این تکنولوژی روش تهیه غذا با استفاده از محصول ارائه شده را به مشتری عرضه کرده، زمان مصرف دارو را به شما یادآوری کرده، شیوه استفاده از لوازم آرایشی را به شما یاد داده و به طور مستقیم با هدف خدمت به مشتری ارتباط برقرار می کند.
QR CODE هوشمند تر
رسانه اجتماعی روز به روز قوی تر، سریع تر و آسان تر می شود. تماس با مردم در یک مقیاس جهانی در مقایسه با توییتر بسیار کمتر از یک ثانیه زمان می برد. برای مثال، شما به فروشگاه رفته و کوکا کولای جدید شماره 5 را مشاهده می کنید ( این کوکا کولای جدید فرضی ،برای شما مضر نبوده و پزشکان در سراسر جهان آن را توصیه می کنند. کوکا کولای شماره 5 تمام ویتامین ها و مواد غذایی مورد نیاز شما را به عنوان مکمل در طول روز تامین کرده و مانع از پیری می شود. ) شما بسیار هیجان زده شده و تصمیم می گیرد که این محصول را به تمام دوستان خود معرفی کنید. به جای عکس گرفتن با گوشی دوربین دار خود و سپس وارد کردن آن در خدمات تصویری توییتر یا فیس بوک، شما به سادگی انگشت خود را بر روی گزینه به اشتراک گذاری بر روی قوطی قرار داده و فورا آن تصویر در شبکه های شما آپلود می شود. اسکن های حساس به شبکیه چشم، اثر انگشت و قفل های اسکن کننده کف دست به بهره برداری رسیده و تمام صفحه های لمسی شما مانند Nitendo DS، آیپد و آیفون از سیستم هدایتی حساس لمسی استفاده می کنند. این آینده است، QR code های هوشمند تر.
خانه های هوشمند تر
آینده خرید خودکار و تعاملی شده و در دنیای واقعیت مجازی کاملا مورد استقبال قرار خواهد گرفت. با QR code های هوشمند تر، اصلاح شده و جدید، یک SKU code توسعه یافته با هر بسته بندی تعامل برقرار خواهد کرد و در هر خانه، از آشپزخانه گرفته تا یخچال، اتاق خشکشویی گرفته تا حمام، اسکنرهای هوشمند لوازم مختلف در خانه جاسازی خواهد شد. با ذخیره سازی و استفاده از این اسباب خانه، منزل هوشمند شما سابقه ای از ابزار مورد استفاده و نیاز هایتان را ثبت خواهد کرد. چنان چه این کالا ماده شوینده یا شامپو باشد، شما می توانید بر اساس نیاز منزل به کالاهای خاص برنامه خودکار سفارش مجدد و تحویل محصول را تنظیم کنید. با استفاده از رسانه 4D و تکنولوژی دست نویس، برای محصولات تازه می توانید به معنای واقعی از خانه وارد بازار شده و مستقیما ار فروشگاه محلی اطراف خانه خود خرید کنید. شما می توانید سبزیجات مورد نیاز خود را به دقت انتخاب کرده و در همان روز تحویل بگیرید.
آنها منتظر شما نمیمانند تا شما آنان را بشناسید، بعد از تصرف بخشی از بازارتان شما وجودشان را به خوبی درک میکنید و تازه اگر نجنبید حذف میشوید حتی اگر اولین و سردمدار باشید، مجبور به تغییر هستید.
ادامه مطلب ...
موسسه هاتویت ، یکی از پیشروترین و موفق ترین موسسه های فعال در آموزش فروشندگی و بازاریابی است که در آمریکا، کانادا، استرالیا، چین ، سنگاپور و برزیل نیز فعالیت می کند. این موسسه ۳۰ سال پیش توسط یک روان شناس انگلیسی به نام نیل راکهم تاسیس گردید و از آن زمان تا کنون با ارائه و آموزش جدید ترین شیوه های فروشندگی و همچنین مهارت های فروشندگی، مدیریت فروش، مذاکره، آینده پژوهی یکی از قدرتمند ترین و موفق ترین موسسه های آموزشی بین المللی در این زمینه محسوب می شود.
ادامه مطلب ...