دانشجوی مدیریت

بازرگانی

دانشجوی مدیریت

بازرگانی

چاشنی های فروش ویژه مشتریان

ارایه نمونه های رایگان 

sampling

ارایه کوپن 

couponing

امتیازهای ویژه 

premiums

مسابقه ها وقرعه کشی ها  

contests and sweepstakes

 بازپرداخت و استرداد وجه 

refunds and rebates

بسته های پاداش  

bonus packs

تخفیف قیمتی  

price-off

چند کالا به یک کالا 

price packs

برنامه های وفاداری 

ferquency programs

چاشنی‌های فروش ویژه مشتریان بخشی از استراتژی کششی در حوزه ارتباطات بازاریابی محسوب می‌گردد. این گونه چاشنی‌ها همراه با تبلیغات به منظور تشویق مصرف‌کنندگان به خرید مارکی خاص و ایجاد تقاضا برای آن به کار گرفته می‌شوند. 

منبع: چاشنی های فروش/ دکتر محمدیان؛حسین منتی 

 

از خوانندگان این پست خواهشمندم اگر چنانچه تجربه ی دریافت هدیه یا تخفیف ویژه از فروشگاهی را طبق جدول درج شده در فوق،دارند؛ در قسمت نظرات به اشتراک گذارند...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد