ارایه نمونه های رایگان | sampling |
ارایه کوپن | couponing |
امتیازهای ویژه | premiums |
مسابقه ها وقرعه کشی ها | contests and sweepstakes |
بازپرداخت و استرداد وجه | refunds and rebates |
بسته های پاداش | bonus packs |
تخفیف قیمتی | price-off |
چند کالا به یک کالا | price packs |
برنامه های وفاداری | ferquency programs |
چاشنیهای فروش ویژه مشتریان بخشی از استراتژی کششی در حوزه ارتباطات بازاریابی محسوب میگردد. این گونه چاشنیها همراه با تبلیغات به منظور تشویق مصرفکنندگان به خرید مارکی خاص و ایجاد تقاضا برای آن به کار گرفته میشوند.
منبع: چاشنی های فروش/ دکتر محمدیان؛حسین منتی
از خوانندگان این پست خواهشمندم اگر چنانچه تجربه ی دریافت هدیه یا تخفیف ویژه از فروشگاهی را طبق جدول درج شده در فوق،دارند؛ در قسمت نظرات به اشتراک گذارند...