فرهنگ سازی استفاده درست از محصول
بومی شدن ارتباط بین مصرف کننده و تولید کننده
عدم نیاز به هزینه اولیه ازطرف مصرف کننده جهت تست محصول یا تجربه کاربری آن
معرفی محصول در مطلوب ترین حالت (برقراری ارتباط بین 2 انسان)
عدم وجود فاصله زمانی از معرفی تا استفاده
تاثیر آنی و قوی جهت خرید کالا
امکان پاسخگویی سریع و بلافاصله به سوالات اولیه مصرف کننده
آفرینش اولین و پایدارترین تاثیر در ذهن مصرف کننده
امکان کنترل و چک بازخورد و اطلاعات داده شده به مصرف کننده بصورت مستقیم توسط سمپلر آموزش دیده
امکان اصلاح شیوه استفاده نادرست محصول و بازگرداندن مشتریان از دست رفته
سلام خانم شریفیان
مطالبتون عالی بود
و خود من و دوستانم که میخواهیم درمورد سمپلینگ در بعضی از برند ها کار کنیم رو راهنمایی کردین واقعامرسی از اینکه این مطالب را گذاشتین
من غریبه دیروز ... آشنای امروز ... و فراموش شده فردایم ... پس در آشنایه امروز مینویسم ، تا در فردای تلخ جدایی بیاد آوری مرا ....
http://neginkala.net/Images/freesending2.jpg