دانشجوی مدیریت

بازرگانی

دانشجوی مدیریت

بازرگانی

مزایای سمپلینگ

  • فرهنگ سازی استفاده درست از محصول
  • بومی شدن ارتباط بین مصرف کننده و تولید کننده
  • عدم نیاز به هزینه اولیه ازطرف مصرف کننده جهت تست محصول یا تجربه کاربری آن
  • معرفی محصول در مطلوب ترین حالت (برقراری ارتباط بین 2 انسان)
  • عدم وجود فاصله زمانی از معرفی تا استفاده
  • تاثیر آنی و قوی جهت خرید کالا
  • امکان پاسخگویی سریع و بلافاصله به سوالات اولیه مصرف کننده
  • آفرینش اولین و پایدارترین تاثیر در ذهن مصرف کننده
  • امکان کنترل و چک بازخورد و اطلاعات داده شده به مصرف کننده بصورت مستقیم توسط سمپلر آموزش دیده
  • امکان اصلاح شیوه استفاده نادرست محصول و بازگرداندن مشتریان از دست رفته 
  • نظرات 3 + ارسال نظر
    وحید جلالی ( آراز ) جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 17:08 http://azarbayjan13.blogfa.com

    سلام خانم شریفیان

    مطالبتون عالی بود

    و خود من و دوستانم که میخواهیم درمورد سمپلینگ در بعضی از برند ها کار کنیم رو راهنمایی کردین واقعامرسی از اینکه این مطالب را گذاشتین

    مونا جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 23:58

    من غریبه دیروز ... آشنای امروز ... و فراموش شده فردایم ... پس در آشنایه امروز مینویسم ، تا در فردای تلخ جدایی بیاد آوری مرا ....

    [ بدون نام ] جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 19:43

    http://neginkala.net/Images/freesending2.jpg

    برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
    ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد