دانشجوی مدیریت

بازرگانی

دانشجوی مدیریت

بازرگانی

گزیده ای از کتاب (مدیریت کوروش بزرگ)

*من با کوشش خود گیتی را چنان که می خواستم سامان دادم نه به زور بازو . به نیروی خرد .

*شما باید چشم از من بر ندارید تا ببینید آیا به آنچه میگویم عمل می کنم یانه . من نیز شما را زیر نظر دارم تا هر کدام را که شایسته ی بزرگداشت بودیدید  گرامی بدارم .

*بردگی شایسته انسان نیست . آزادی سربلندی و بی نیازی سه خواسته بزرگ انسان است .

*رهبری یعنی رساندن افراد به اوج شایستگی .

*سربازی که فرصت تفکر نداشته باشد همواره سرباز خواهد ماند .

*انسان گاه از خشم خویش آسیبی می بیند که هیچ دشمنی قادر به وارد آوردن آن نیست .

* باید تعین کنی هر کس به تو خدمت می کند روان شاداب و جسم سالم دارد .

* این بود و ظیفه من : خلق انگیزه برای دست یابی به هدف های والا در کنار به هدف های فردی .

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:46 http://www.market91.blogfa.com

سلام.مرسی از اینکه این همه خوب می نویسی و مطالب خوب تو وبلاگتون آپ می کنید من که لذت بردم.من شما رو لینک کردم.به منم یه سری بزن.

رضا یکشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 22:17 http://modiranbazar.blogfa.com

مطلب خیلی به دردم خورد ممنون از این مطلبی که گذاشتی
راستی وبلاگت هم بدک نیست اگه خواستی یه سری هم به وبلاگ ما سر بزن.

سمیرا چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 23:16

سلام دوست خوبم. هم وبلاگتون هم مطالبتون خیلی خوب هستن. منتظر مطالب جدیدتون هستم. منکه استفاده کردم

اسدی جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 16:00

سلام وبلاگ خوبی طراحی کردین موفق باشین به وبلاگ ماهم سر بزنید ممنون

مینا ( به همه ی دوستان) شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:10

سلام از اظهار لطف همه ی دوستان خوبم سپاسگزارم و ممنونم از لطف پاک شما

بی شک حجم نظرات شما در خصوص این وبلاگ زیبایی بخش آن خواهد بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد